Veelgestelde vragen
Hier kan je alle veelgestelde vragen vinden. Kun je jouw antwoord niet vinden? Onze klantenservice medewerkers beantwoorden je vragen graag!
Op werkdagen
Tel: +32 784 874 44
Maandag t/m vrijdag: 09:00 - 21:00 uur
In het weekend
Tel: +32 784 874 44
Zaterdag en zondag: 09:00 - 16:00 uur
Veelgestelde vragen
-
Waar vind ik mijn framenummer?
-
Mijn framenummer wordt niet herkend, wat moet ik doen?
Vul het framenummer in wat bij jou bekend is en klik op 'Laat je gegevens achter'. Wij vragen je vervolgens om meer informatie over jouw fiets, zodat we voor je uit kunnen zoeken welke fiets jij hebt.
-
Kan ik mijn bakfiets nog gebruiken terwijl ik wacht op verdere instructies?
Nee, wij adviseren u dringend uw bakfiets tot nader bericht niet te gebruiken.
-
Wordt mijn bakfiets gerepareerd of vervangen?
Op de website controleerjeframe.be kunt u uw framenummer invullen voor meer informatie over de terugroepactie en de vervolgstappen.
-
Waar kan ik meer informatie vinden over de terugroepactie?
We houden je op de hoogte via de Babboe website en via je Email, zodra je je framenummer hebt geregisteerd op controleerjeframe.be.
-
Met wie/hoe kan ik contact opnemen bij Babboe voor meer informatie?
Op babboe.be/klantendienst vind je onze contactgegevens.
-
Hoelang zal het duren voordat ik weer een veilige bakfiets heb?
Helaas is dit nu nog niet bekend. We informeren u daar zo snel mogelijk over via de Babboe website en per e-mail.
-
Ik heb een andere bakfiets dan de modellen die u noemt. Wat moet ik nu doen?
Registreer uw bakfiets op controleerjeframe.be en vul de gevraagde gegevens aan. Wij nemen zo spoedig mogelijk contact met u op over de vervolgstappen. Tot die tijd adviseren wij u geen gebruik te maken van uw bakfiets.